نمایندگی خدمات پس از فروش
شرکت همراه سرویس نقره فام با پشتوانه 17 ساله در تامین و فروش گوشیهای تلفن همراه و لوازم جانبی و همچنین با تکیه بر کادری مجرب، تلاش میکند در چارچوب استانداردهای بین المللی، خدمات شایسته و نوینی را به مشتریان و مراجعه کنندگان گرامی ارائه دهد. در حال حاضر این شرکت خدمات پس از فروش برند هایی مانند سامسونگ ، اپل ، شیائومی ، هوآووی و نوکیا را بر عهده دارد.
شرکت راسخ رایانه نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش شرکت همراه گستر نقره فام در استان لرستان می باشد. هم استانی های عزیز میتوانند با در دست داشتن فاکتور خرید و همچنین کارت ملی خریدار جهت دریافت خدمات به این شرکت مراجعه کنند.
منشور حقوق مشتری شرکت همراه گستر نقره فام :
شرکـت همـراه گستـر نقـره فـام به منظور ایجاد اطمینـان برای استفادهی مشتریـان محتـرم از خدمات گارانتی و کسب رضایت ایشان، تعهد دارد تا مشتریان را نسبت به حقوق خود در استفاده از گارانتی تلفن همراه آگاهی بخشد:
- مدت زمان پشتیبانی و تامین قطعات 5 سال از تاریخ رویت شدن در سامانه همتا میباشد.
- شرکت و نمایندگیها در قبال فرم تکمیل شده یا اظهار مشتری و دریافت گوشی، موظف به ارائه رسید پذیرش میباشند.
- صدور رسید برای ارائه هرگونه خدمات(شامل گارانتی و غیرگارانتی) الزامی است.
- شرکت و نمایندگیها موظف به اعلام هزینهی حدودی قبل از شروع تعمیرات میباشند.
- در صورتی که پس از انجام کارشناسی فنی هزینه ی خدمات بیش از هزینه ی تقریبی اعلام شده به مشتری باشد، طی مراتب به مشتری اعلام شده و پس از تایید ایشان فرایند تعمیر ادامه پیدا میکند.
- درصورتیکهدرحین تعمیراتعیبجدیدیمشاهدهشودکهدرهزینهتاثیرداشتهباشد،مراتبحداکثرطی3روزکاریبایدبه مشتریاعلام شود.
- دستگاههایخارجازگارانتیاحتمال داردبا وجود اعلام هزینه وتایید مشتری فرایند تعمیرانجام نشود ودستگاه به مشتریمرجوعمیشود.
- حداکثر زمان تعیین و تکلیف در طی پروسه خدمات و پاسخدهی اولیه به مشتری سه روز کاری میباشد.
- در صورتیکه در اثنای تعمیرات به دستگاه خسارتی وارد شود، جبران خسارت وارده تا حصول رضایت مشتری برعهده شرکت میباشد.
- مشتری گرامی، تلفن همراه شما در حالتی مشمولِ تعویض در مرتبه سوم پذیرش خواهد شد که کارشناس فنی شرکت در هر سه مرتبه پذیرشِ دستگاه، مشکل را از یک نوع ایراد سختافزاری تشخیص داده باشد.
- چنانچه انواعی از دستگاههای نقره فام از سوی شرکت سامسونگ، اپل یا شیائومی فراخوان شود، شرکت موظف است، طی فراخوان در وبسایت مراتب را اعلام نماید.
- درصورت تعلیق شرکت به هردلیلی و شرایط فورس ماژور،مدت زمان تعلیق به دوره گارانتی دستگاههای پذیرش شده اضافه میگردد.
- کلیه خدمات فنی ارائه شده برای گوشیهای خارج از گارانتی و قطعات تعویض شده آنها تا یک ماه شامل ضمانت میباشند.
- کلیهنمایندگیهایشرکتهمراهگسترنقرهفامملزمبهرعایتمواردفوقمیباشند،برایمشاهدهفهرستنمایندگیهابهقسمت نمایندگی ها در سایت مراجعه کنید .
شرایط خدمات و ابطال گارانتی شرکت همراه گستر نقره فام:
پذیرش دستگاه تنها با ارائهی اصلِ کارت گارانتی، کارت ملی، جعبهی گوشی و فاکتور خریدِ معتبر و ممهور به مهر فروشگاه میسر میباشد.
آورندهی رسیدِ پذیرش به عنوان صاحب کالا شناخته میشود و در صورت مفقود شدن آن، باید سریعا به شرکت اطلاعرسانی شود.
حفظ و نگهداری اطلاعات شخصی بر عهده مالک دستگاه میباشد و مرکز خدمات گارانتی مسئولیتی در قبال تهیه نسخه پشتیبان ندارد.
شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال محافظ صفحه و لنز ندارد و در صورت نیاز میتواند آنها را از روی گوشی حذف کند.
ایرادات ظاهری گوشی باید قبل از رجیستر کردن آن به مرکز خدمات اعلام شوند، در غیر اینصورت شرکت هیچگونه مسئولیتی ندارد.
وضعیتِ نهایی گارانتی تلفن همراه منوط به تشخیصِ کارشناس فنی شرکت بوده و در صورت فقدان شرایط گارانتی، به مشتری اطلاعرسانی خواهد شد.
گوشی شما از تاریخ فعالسازی به مدت 18 ماه دارای گارانتی طلایی نقره فام خواهد بود و همچنین به مدت 5 سال شامل پشتیبانی و تامین قطعات میشود.
کلیه خدمات ارائه شده توسط شرکت، مطابق با ضوابط و قوانین سازمان حمایت از مصرف کننده انجام میگیرد.
شرکت فقط در قبال گوشیهایی که تحت خدمات گارانتی همراه گستر نقره فام میباشند، مسئولیت دارد.
مخدوش شدن یا دستکاری به صورت فیزیکی یا نرمافزاری IMEI، دستگاه را از گارانتی خارج میکند.
هرگونه آسیب فیزیکی، شکستگی، ضربه، تاب خوردگی، رطوبت، حرارت و نوسانات برق و تعمیر توسط افراد غیرمجاز باعث ابطال گارانتی دستگاه میگردد.
استهلاک تدریجی از قبیل سایش، شکستگی و رنگ رفتگی شامل گارانتی نمیباشد.
مشکلات ناشی از دانلودِ هرگونه نرمافزار که توسط شرکت سامسونگ، شیائومی و اپل یا به عبارتی شرکت تولید کننده، تایید نشده باشد، آلودگی به ویروس و Jailbreak/Root ، دستگاه را از گارانتی خارج میکند.
مسئولیت قفل دستگاه، گوگل اکانت و اپل آی دی و هرگونه رمز و کد ریجستری با مشتری میباشد و در صورت فراموش کردن آنها، دستگاه از گارانتی خارج میشود.
حداکثر زمان نگهداری دستگاه پس از تعمیر و اعلام به مشتری به مدت یک ماه میباشد و بعد از آن شرکت هیچ مسئولیتی ندارد.
کالاهایی که تعویض یا تعمیر میشوند تا پایان مدت زمان اولیه تحت پوشش گارانتی میباشند.