خدمات شبکه شرکت راسخ رایانه

شرکت راسخ رایانه در زمینه ی مشاوره، طراحی، تامین تجهیزات، نصب و راه اندازی، نظارت و ارائه خدمات پشتیبانی‌ پروژه‌های IT شامل شبکه‌های دیتای مسی، فیبر نوری، بی‌ سیم، مرکز داده، در سطح کشور با سابقه ی درخشان و نیروهای مجرب فعالیت دارد.مهندسین ما گذشته از دانش تخصصی و تجربه‌ی وسیع که در زمینه‌های مختلف فعالیتهای مجموعه دارا میباشند به طور مستمر با شرکت در دوره‌های آموزشی‌ درون و برون سازمانی در حال گسترش و ارتقای دانش فنی‌ خود می باشند

 

بررسی و آنالیز شبکه

کارشناسان شبکه شرکت راسخ رایانه با تهیه نقشه از وضعیت موجود شبکه، کلیه تجهیزات شبکه سازمان را ثبت میکنند و با انجام تست های مختلف، وضعیت سلامت تجهیزات فیزیکی شبکه اعم از کابل ها، سرورها، کلاینت ها و … را مورد بررسی دقیق قرار میدهند و گزارشات آن را به مدیران ارائه میکنند.

با توجه به اهمیت بالای سرور در شبکه، کلیه سخت افزارها و سرویس های نصب شده روی سرور مورد بررسی دقیق قرار میگیرند و متخصصان این شرکت با آنالیز دقیق اطلاعات و داده های موجود ، عوامل مشکلات و اختلالات شبکه سازمان را شناسایی میکنند.

رفع مشکلات و بهینه سازی شبکه

پس از آنالیزها و شناسایی ایرادات شبکه، کارشناسان ما شروع به برطرف کردن اختلالات و بهینه سازی های مختلف میکنند. رفع ایرادات سخت افزاری در اولویت بالایی میباشد و تجهیزات معیوب به سرعت تعمیر و یا تعویض میشوند.

سرورها و ویندوزهای مجازی با آرایش و چینش صحیح کنار همدیگر قرار میگیرند و مشکلات مربوط به اکتیو دایرتوری ، دسترسی کاربران به فایلهای سرور و انواع پالیسی ها متناسب با نیازها و اهداف سازمان مورد بررسی و بهینه سازی قرار میگیرند و تنظیمات مداوم برای تمام عناصر شبکه سازمان شما توسط متخصصان شرکت راسخ رایانه انجام میگیرد.

ارائه گزارشات و مستندات

کلیه اموری که توسط متخصصان شرکت راسخ رایانه برای شبکه سازمان شما انجام میشود ، بطور کامل ثبت میشود و گزارشات آن طی بازه های زمانی که سازمان تعیین میکند ، در اختیار مدیران قرار میگیرد.

کارشناسان ما همیشه آماده ارائه مشاوره در رابطه با خدمات پشتیبانی شبکه به مدیران سازمان میباشند و در صورت درخواست و نیاز سازمان برای برقراری جلسه مشاوره ، شرکت راسخ رایانه کارشناسان خود را به محل سازمان اعزام میکند تا پاسخگوی نیازها ، سوالات و مشکلات شبکه سازمان شما باشند.

پشتیبانی مداوم و به موقع

در شرکت راسخ رایانه، بازدیدهای دوره ای از اهمیت بسیار بالایی برخوردار میباشد و در قرارداد پشتیبانی شبکه نیز لزوم اجرای آن حتما قید میشود. پس از رفع اختلالات شبکه ، کارشناسان با آنالیزهای منظم ، به پایش شبکه میپردازند تا دیگر مشکلی در شبکه سازمان باقی نماند.

واحد مراقبت از مشتریان ما نیز بطور مستمر ، فعالیت های مربوط به خدمات پشتیبانی شبکه کارشناسان خود را مورد نظارت قرار میدهد تا تمام موارد داخل قرارداد پشتیبانی شبکه بین سازمان شما و ما بطور کامل و صحیح انجام پذیرد.

 
 
6نفر

نیروی متخصص

9سال

سابقه کار در زمینه شبکه

90درصد

رضایت مشتریان

100درصد

ضمانت و پشتیانی خدمات

 
 

چرا باید ما را انتخاب کنید

1تعهد
“تعهد” برای یک تلاش، که باعث می شود یک تیم، یک کسب و کار، یک جامعه و یک تمدن موفق شود.
2تخصص
“تخصص” تنها چیزی که به خوبی آن را درک کرده ایم، به انگشتانتان اجازه بدهید، راه بروند
3کیفیت
“کیفیت” یک شعار نیست، بلکه یک فرهنگ است. کیفیت فقط تفکر نیست، بلکه عمل هم هست.
1کمیت
“کمیت” یعنی مناسب بودن. کمیت خوب، نوعی ارزانی است. کمیت در کنار کیفیت معنا پیدا می کند
2تجارت
در دنیای خود زندگی کنید و در دنیای ما تجارت، آن چیزی را که ما به آن اعتقاد داریم ببینید.
3فناوری
مجهز به آخرین فناوری هستیم در این زمینه به عنوان یک رهبر فکری شناخته شده هستیم
 

خدمات مشاوره و نصب شبکه و ارائه راهکار های راه اندازی شبکه های بزرگ

 طی سال های گذشته با توسعه روز افزون فناوری اطلاعات، این صنعت در ابعاد وسیع و اشکال مختلف در زندگی انسان حضور یافته و امکانات مفید و بسیار این صنعت نیازهای جدیدی در پیش روی کاربران قرار داده است. یکی از مهمترین عوامل توسعه این صنعت، ظهور و گسترش شبکه های کامپیوتری است.

همانطور که شبکه ها شریان حیاتی کلیه سیستم های پردازش اطلاعات را تشکیل می دهند، در عین حال پیاده سازی آنها مستلزم زیر ساخت های مناسب و کارآمدی می باشد.

خدمات شبکه شرکت راسخ رایانه در زمینه راه اندازی انواع شبکه های کامپیوتری، کلیه مراحل پروژه، شامل امکان سنجی و ارائه طرح تا اجرا و نظارت بر اجرای بخش های مختلف شبکه را شامل گشته و بهینه سازی پروژه های درحال اجرا یا اجرا شده را نیز در بر می گیرد.

دانش وسیع و تخصصی کارشناسان شرکت راسخ رایانه، مشتریان را حتی قبل از تصمیم گیری در مورد نیازشان یاری می دهد. ارائه مشاوره صادقانه و تخصصی خدمتی است که کارفرما را در تمامی مراحل هدایت می نماید.

واحد پروژه های شرکت راسخ رایانه با بهره گیری از کادر فنی متخصص و با دانش فنی آکادمیک و تجربه های کسب شده طی اجرای پروژه های متعدد، قادر به طراحی و راه اندازی شبکه های بزرگ با استانداردهای معتبر می باشد.

در ذیل به برخی از زمینه های مشاوره، ارائه راهکار و خدمات و سرویس های شرکت راسخ رایانه اشاره کرده ایم. 

خدمات مشاوره و ارائه راهکار در زمینه های

 

  • راه اندازی شبکه و یا ارتقای بستر ارتباطی
  • خرید و یا ارتقای سرور
  • مانیتورینگ و کنترل شبکه
  • ایجاد و بالابردن امنیت شبکه
  • ویپ و سیستم های تلفنی
  • شبکه های بی سیم و ارتباطات نقطه به نقطه
  • لینک های ارتباطی داخلی و خارجی
  • و غیره

 

خدمات پسیو شبکه

 

  • راه اندازی و نصب شبکه کابلی
  • نصب و اجرای انواع ترانکینگ و داکت
  • کابل کشی شبکه، تلفن، برق و UPS
  • راه اندازی و اجرای شبکه های بیسیم Wireless و Point to Point
  • اجرای شبکه ساختار یافته
  • ارائه نقشه از بستر کابلی و بی سیم شبکه

 

راه اندازی شبکه های بی سیم

 

  • امکان سنجی برای برقراری لینک های ارتباطی بین نقاط
  • نصب و راه اندازی دکل های مخابراتی
  • پشتیبانی و نگهداری از تجهیزات وایرلس
  • برقراری لینک های ارتباطی مایکروویو

 

مجازی سازی شبکه های کامپیوتری

 

  • نصب و راه اندازی سرورهای مجازی سازی ESXi
  • پیاده سازی و اجرای سیستم High availability
  • انتقال سرورها و سرویس های قبلی روی سرورهای مجازی سازی
  • بهینه سازی منابع سخت افزاری و نرم افزاری موجود

 

پشتیانی و نگهداری از شبکه های کامپیوتری

 

  • اعزام تیم کارشناسی برای بررسی شرایط
  • اعزام کارشناس به محل جهت رفع مشکل در صورت نیاز
  • پشتیبانی شبکه از راه دور به صورت Remote و پشتیبانی تلفنی
  • بررسی و مانیتورینگ مستمر شبکه و سرویس های موجود

 

آموزش شبکه، نحوه راه اندازی و نگهداری شبکه

 

  • آموزش شبکه در محل به کارشناسان و متخصصان
  • آموزش کاربردی نحوه استفاده از سیستم های موجود
  • آموزش نحوه انجام تنظیمات به کارشناسان IT
  • آموزش نگهداری و پشتیبانی از شبکه داخلی
  • تدریس برون سازمانی جهت بهینه سازی و بهره برداری از سرویس های شبکه

 

شرکت راسخ رایانه تمامی فعالیت های خود را بر اساس جدیدترین تکنولوژی ها و سرویس های به روز تنظیم نموده و خدمات خود را بر اساس علم روز ارائه می نماید.کلیه افراد فعال در این شرکت ، با حساسیت بسیار زیاد از بین کارشناسان تحصیل کرده با مدرک معتبر دانشگاهی معتبر، دارای مدارک تخصصی مربوطه و همچنین دارای تجربه کاری بالا در شرکتها و سازمانهای بزرگ انتخاب شده اند.

شرکت راسخ رایانه معتقد است که می بایست تمامی افراد در حوزه تخصصی خود مشغول به فعالیت باشند. به همین جهت تمامی خدمات قابل ارائه پردیس پارس، صرفاً توسط کارشناس مربوطه انجام خواهد شد.

هدف شرکت راسخ رایانه فقط و فقط ارائه خدمات مناسب به مشتری در جهت رشد و تعالی فناوری اطلاعات در کشور عزیزمان ایران می باشد. همچنین امید است با توسعه این مجموعه افراد بیشتری بتوانند در این مجموعه مشغول فعالیت شوند تا بتوانیم سهمی هر چند کوچک در جهت اشتغال زایی جوانان این مرز و بوم داشته باشیم.

شرکت راسخ رایانه با هدف تامین تجهیزات شبکه و انجام فرآیندهای مشاوره، طراحی،راه اندازی شبکه های Lan ، Wan، Wireless ISP، Wireless Lan ، امنیت شبکه،مجازی سازی شبکه،آموزش و تدریس خصوصی کلیه دوره های کامپیوتری توسط اساتید مجرب و هر نوع ارتباطات شبکه ای فعالیت می کند.

کلماتی که شاید جستجو کرده باشید:

مشاوره و راه کارهای شبکه, طراحی شبکه های کامپیوتری, اجرای پروژه های شبکه های بزرگ, خدمات شبکه , راه اندازی شبکه , نصب شبکه,راه اندازی شبکه های کامپیوتری,شبکه های کامپیوتری, بروز رسانی شبکه,نگهداری و پشتیبانی شبکه های کامپیوتری و سرورها, پشتیبانی شبکه,راه اندازی active directory,راه اندازی سرویس dns, پشتیبانی سخت افزار,پشتیبانی نرم افزار,قرارداد تعمیر و نگهداری,قرار داد شبکه,آموزش پشتیبانی و مدیریت شبکه, مشاوره انفورماتیک,فروش تجهیزات شبکه,فروش انواع تجهیزات فعال و غیر فعال شبکه (Passive , Active ), امنیت شبکه،شرکت نصب و راه اندازی شبکه در خرم آباد،مشاوره و راه کارهای شبکه در خرم آباد, طراحی شبکه های کامپیوتری در خرم آباد, اجرای پروژه های شبکه های بزرگ در خرم آباد, خدمات شبکهدر خرمآباد, راه اندازی شبکه در خرم آباد , نصب شبکه در خرم آباد,راه اندازی شبکه های کامپیوتری در خرم آباد,شبکه های کامپیوتری, بروز رسانی شبکه,نگهداری و پشتیبانی شبکه های کامپیوتری و سرورها در خرم آباد, پشتیبانی شبکه در خرم آباد,راه اندازی active directory در خرم آباد,راه اندازی سرویس dns, پشتیبانی سخت افزار در خرم آباد,پشتیبانی نرم افزار,قرارداد تعمیر و نگهداری,قرار داد شبکه,آموزش پشتیبانی و مدیریت شبکه در خرم آباد, مشاوره انفورماتیک در خرم آباد,فروش تجهیزات شبکه در خرم آباد,فروش انواع تجهیزات فعال و غیر فعال شبکه (Passive , Active ) در خرم آباد, امنیت شبکه, راه اندازی ایمیل سرور, مجازی سازی شبکه در خرم آباد, خدمات فایروال,خدمات مانیتورینگ شبکه, رک دیتاشین,رک سرور,رک دیواری,رک ایستاده,سوئیچ ,POEکارت,دانگل,USB,اکسس پوینت,مودم,کنسول کی وی ام,پسیو,کابل,تستر,آچار,پچ کورد,پچ پنل,کانکتور,کیس رکمونت,سوئیچ شبکه,کارت شبکه,کارت وایرلس,مودم,پریز,باکس پریز,کامپیوتر اداری,سوئیچ مانیتور,رك شبكه,کیبرد,کابل شبکه,داکت,کابل رابط شبکه,پچ پنل,کیستون,کانکتور شبکه,کانکتور کاور,کیس رکمونت,ابزار شبکه,تستر کابل,شبکه,اکتیو,پسیو

× تماس واتس اپ