شرکت راسخ رایانه یکی از  مجهزترین و تخصصی ترین مراکز تعمیرات سخت افزار کامپیوتر و لپ تاپ می باشد که با  تجهیزاتی  پیشرفته و مدرن روز جهان جهت رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزرای انواع  کامپیوتر و لپ تاپ ( نوت بوک ) به صورت تخصصی و 100% تضمینی پرداخته است.

راسخ رایانه تعمیر و رفع مشکل داخلی و خارجی کامپیوترها را انجام می دهد. کامپیوتر (pc)، لپ تاپ، نوت بوک، تبلت و all in one ها و همچنین لوازم جانبیکامپیوتر مثل مودم، روتر، پرینتر، کیبورد، مانیتور و اسکنرتان نیز در این مرکز تعمیر می شود.
رایج ترین مشکلات کامپیوترها و لپ تاپ ها، شکسته شدن یا آسیب دیدگی صفحه نمایش، موارد سخت افزاری و نرم افزاری، ویروسی شدن دستگاه، نصب ویندوز یا مک، اتصال به اینترنت، بازیابی اطلاعات و عیب یابی و سرویس کامل در این مرکز انجام می پذیرد.

 

تعمیر و رفع ایراد

هرگونه ایراد سخت افزاری و نرم افزاری اعم از عملکرد بد هارد، کیبورد، مانیتور، بورد، قطع شدن صدا یا وبکم و ... را با تعمیر یا تعویض قطعات در محل شما مرتفع می کنیم.

سرویس کامل

کامپیوتر و لپ تاپ هم مانند دیگر تجهیزات نیاز به سرویس دوره ای دارند. حاصل این سرویس افزایش عمر دستگاه و صرفه جویی در هزینه های شماست. بعلاوه ما در سرویس کامل کلیه مشکلات نرم افزاری و سرعت کند دستگاه را مرتفع می کنیم.

نصب انواع نرم افزار

نصب برخی از نرم افزارها مثل 3D max, photoshop, crm, ویندوز و سایر سیستم عامل ها نیاز به تخصص بیشتری دارند، کارشناس متخصص ما در محل شما نرم افزارهای مورد نیازتان را نصب می کند. نصب آنتی ویروس، درایورها و آپگرید آنها هم توسط کارشناسان ما انجام می شود.

نصب و راه اندازی

نصب و راه اندازی لپ تاپ، کامپیوتر و all-in-one کار آنچنان پیچیده ای نیست اما اگر شما فرصت خواندن دفترچه راهنمای دستگاه خود را ندارید، ما برایتان انجام می دهیم. بعلاوه کارهای نصب مودم و اتصال به اینترنت را هم برای شما در محل شما انجام می دهیم
 

خدمات کامپیوتر

خدمات کامپیوتر امروزه با پیشرفته‌تر شدن دنیای تکنولوژی اهمیت ویژه ایی پیدا کرده و برای همگان واضح شده است؛ زیرا بیشتر امور اداری و روزمره با کمک لپ تاپ‌ها یا کامپیوترهای رومیزی انجام می‌شود و بدون وجود تکنولوژی‌های ارائه شده عملاً انجام امور امری غیر ممکن به نظر می‌رسد. به عنوان مثال نرم افزار هایی مانند نرم افزار آفیس، نرم افزارهای حسابداری، نرم افزارهای اتوماسیون و... سبب تسهیل امور روزمره ادارات ، شرکت ها و مراکز گوناگون شده‌اند. استفاده از خدمات کامپیوتر امور روزمره را آسان­تر و ساده­ تر کرده است و فشار کاری روزانه کارکنان را کاهش داده است. به گونه‌ای که پرسنل شرکت­ها می‌توانند در کمترین زمان بیشترین بهره‌وری را به دست بیاورند و کلیه امور روزمره را سر و سامان بدهند! حال تصور کنید که به یک‌باره سیستم کامپیوتری شما از کار بیفتند! مسلماً شما به تکنولوژی نه تنها وابسته هستید بلکه ممکن است زمان زیادی برای رفع اشکال از شما هدر رود! پیشنهاد ما این است خدمات کامپیوتر را به ما بسپارید و خود تنها به فکر تجارت و کارهای روزمره خود باشید. با کارشناسان ما تماس بگیرید و این اطمینان به شما داده می شود در کوتاهترین زمان ممکن برای رفع اشکال مراجعه کنند و از همه مهتر برای جلوگیری از تکرار اشکالات نیز به شما مشاوره دهند.

 

خدمات فوق تخصصی تعمیرات لپ تاپ

- تعمیرات مادربرد لپ تاپ  ( مادربرد نوت بوک )  به صورت فوق تخصصی و 100% تضمینی
تعویض انواع چیپ ( Northbridge , Southbridge , VGA ) ، رفع مشکلات  مدار SOUND  و مدار LAN ،  رفع مشکلات مدار  RTC و  مدار  CLOCK ،  رفع مشکلات  مدار POWERING ،  رفع مشکلات  مدار PWM و مدار تامین کننده ولتاژ CPU ،  رفع  مشکلات مدار باک شارژر ، گرافیگ ، چیپ شمالی و جنوبی و همچنین جریان کشی .  
- تعمیرات هارد دیسک لپ تاپ (  مکانیکی و الکترونیکی )  ...  سیلندر ، برد ، رفع بدسکتور ، بازیابی لطلاعات و تست سلامت انواع هارد دیسک
- تعمیرات فوق تخصصی انواع درایو های نوری لپ تاپ ( رفع مشکلات  مکانیکی و الکترونیکی )
- تعمیرات باتری انواع لپ تاپ ( تعویض سلول جهت رفع مشکل تخلیه سریع باتری و تعمیر برد جهت رفع مشکلاتی از قبیل عدم برقراری ارتباط با دستگاه و .. )
- باز کردن قفل ( Bios ) انواع لپ تاپ یا به اصطلاح برداشتن پسورد بایوس و همچنین بروز رسانی انواع بایوس لپ تاپ ( نوت بوک )
- تعمیر و تعویض انواع مودم لپ تاپ (Modem )
- تعمیرات گرافیگ لپ تاپ و در صورت لزوم تعویض  چیپ گرافیگ لپ تاپ  (VGA)
- ارائه خدمات تخصصی تعمیرات و تعویض  LCD و LED  انواع لپ تاپ ( نوت بوک )
- تعمیرات تخصصی انواع شارژر لپ تاپ ( آداپتور لپ تاپ )
- تعمیرات کیبورد و تعویض کیبورد انواع لپ تاپ ( نوت بوک )
- تعمیر و تعویض وایرلس و بلوتوث انواع لپ تاپ ( wifi , bt )
- تعمیرات شکستگی لولا و قاب و همچنین تعویض قاب انواع لپ تاپ .
- نصب ویندوز  ، درایورها و کلیه نرم افزارهای عمومی و تخصصی .

- سرویس کامل سخت افزاری و نرم افزاری  انواع لپ تاپ که عبارت است از  :

- تست کامل قطعات الکترونيکي و در صورت لزوم تعويض آنها ( مقاومت ها / خازن ها / ديود ها / ترانزيستور ها / فت  ها و ... )
- تست کامل هارد از لحاظ سلامت سيلندر و مکانيک هارد در تمامی لپ تاپ ها ( نوت بوک ها )
- تست کامل LCD و LED جهت جلوگيري از سوختگي پيکسل ،ضعيف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات مختلف هاي ولتاژ و ...
- تست کامل فرکانس هاي مختلف و ولتاژگيري از کليه قطعات الکتريکي جهت اطمينان از تقسيم جريان صحيح و رفع اشکالات .
- بروزرساني و باز کردن انواع پسورد بايوس و هارد در صورت امکان در کلیه برندهای لپ تاپ ( نوت بوک )
- بررسي و کنترل کليه اجزاي رايانه شامل : اتصالات ، فن ها ، درايوهاي نوري ، منبع تغذيه و کابلهاي اتصال
- کنترل ولتاژ کليه مدارهاي الکترونيکي مادربرد ، کارت گرافيک ، مودم ، پاور و غيره
- روغن کاري کليه فن ها به همراه شستشوي هيت سينگ (هت سينک) پردازنده و کارت گرافيک
- تخليه گردو غبار از کليه منافذ ورودي هوا به داخل لپ تاپ
- انجام تنظيمات کليه نرم افزارهاي موجود جهت هماهنگي بيشتر با اجزاي دستگاه درلپ تاپ
- انجام تنظيمات تخصصي جهت بهينه سازي و افزايش سرعت نرم افزارهاي کاربردي در لپ تاپ

 
 
 

خدمات تعمیرات فوق تخصصی کلیه قطعات کامپیوتر و انواع بردهای صنعتی و الکترونیکی

در این بخش تعمیرات تمامی قطعات کامپیوتر از قبیل موارد زیر انجام میگیرد :

  • تعمیرات مادربرد کامپیوتر در تمامی برندها همچون تعمیرات مادربرد گیگابایت Gigabyte / تعمیرات مادربرد ایسوز ASUS / تعمیرات مادربرد اینتل Intel / تعمیرات مادربرد MSI / تعمیرات مادربرد Asrock / تعمیرات مادربرد Elite group / تعمیرات مادربردFoxconn و …
  • تعویض انواع چیپ ( Northbridge , Southbridge , VGA ) ، رفع مشکلات مدار SOUND و مدار LAN ، رفع مشکلات مدار RTC و مدار CLOCK ، رفع مشکلات مدار POWERING ، رفع مشکلات مدار PWM و مدار تامین کننده ولتاژ CPU ، رفع مشکلات مدار باک شارژر ، گرافیگ ، چیپ شمالی و جنوبی و همچنین جریان کشی
  • تعمیرات تخصصی هارد کامپیوتر : مکانیک و الکترونیک / سیلندر و برد و بد سکتور گیری / بازیابی اطلاعات و ریکاوری هارد به صورت نرم افزاری و سخت افزاری / تست کامل سلامت برد هارد و جلوگیری از هر گونه مشکل و از بین رفتن اطلاعات / تعمیرات تخصصی هارد در فضای اختصاصی جراحی هارد ( Clean Room )
  • باز کردن قفل ( Bios ) انواع مادربرد کامپیوتر و همچنین برداشتن پسورد انواع هارد کامپیوتر
  • تعمیرات گرافیک کامپیوتر ( کارت گرافیک ) و در صورت لزوم تعویض چیپ گرافیک
  • تعمیر و تعویض انواع مودم کامپیوتر و همچنین انواع مودم ADSL
  • تعمیرات مانیتور کامپیوتر ( انواع LED / LCD / CRT ) …
  • تعمیرات کی برد و موس انواع کامپیوتر به صورت معمولی و وایرلس
  • تعمیر وایرلس و بلوتوث انواع کامپیوتر ( WIFI, BT) …
  • تعمیرات درایو نوری کامپیوتر ( رفع کلیه مشکلات مکانیکی و الکترونیکی )
  • نصب ویندوز ، درایورها و کلیه نرم افزارهای عمومی و تخصصی
  • تعمیرات اسپیکر در کلیه برندها ( آنالوگ و دیجیتال)
  • سرویس کامل سخت افزاری و نرم افزاری جهت هماهنگی بیشتر اجزای دستگاه و بهینه سازی و افزایش سرعت
 

خدمات کامپیوتری شرکت راسخ رایانه

رایان

شرکت راسخ رایانه به کمک شما آماده است تا بتوانید به راحتی از تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده کنید و نگران خراب شدن سیستم کامپیوتری‌تان نباشید. شاید در نظر اول خراب شدن یک کامپیوتر رومیزی خانگی تنها سبب کند شدن روند کار یک کاربر ساده باشد! اما اگر سیستم‌های کامپیوتری یک شرکت چند صد نفره دچار مشکل شود عمق فاجعه زمانی مشخص می‌شود که کامپیوترها نیاز به زمان زیادی جهت تعمیر داشته باشند! در این حالت باید شرکت مد نظر ضرر و زیان زیادی پرداخت کند! از یک سو تعمیر سیستم‌های کامپیوتری ممکن است بنا بر ایرادات احتمالی نیازمند صرف هزینه بالا باشد! از سوی دیگر بدون وجود رایانه‌های شخصی روند کار پرسنل بسیار کند خواهد شد و کارهای روزمره روی هم تلنبار می‌شوند! اگر قصد دارید مانع از ضرر و زیان‌های احتمالی شوید بهتر است از یک شرکت خدمات کامپیوتری کمک بگیرید و نظارت دوره‌ای را برای کامپیوترهای محل کارتان فراهم کنید. کارشناسان فنی این شرکت به صورت دوره‌ای از سیستم‌های رایانه‌ای بازید به عمل می‌آوردند و در صوت بروز مشکلات آن­ها را در همان مراحل ابتدایی برطرف می‌سازند. بنابراین نگرانی از بابت بروز اختلال‌های ناگهانی و از کار افتادن سیستم‌های شرکتتان نخواهید داشت!

 

 

 

        نیاز به اعزام کارشناس در محل دارید ؟      

 

                         باما تماس بگیرید                   

 

                  066-33314456                 

 

                  09160800680                 

 

خدمات کامپیوتر در محل

رایان

اگر یک لپ تاپ ساده و سبک داشته باشید شاید مفهوم خدمات کامپیوتری در محل را به خوبی درک نکنید! زیرا هنگام نیاز به دریافت خدمات به سادگی لپتاپتان را نزد یک شرکت معتبر می‌برید و درخواست عیب یابی و سرویس را ارائه می‌کنید. اما اگر صاحب یک کسب و کار بزرگ مانند کارخانه لوازم خانگی یا شرکت ارائه کننده تورهای گردشگری باشید  به خوبی اهمیت خدمات کامپیوتر در محل را درک می‌کنید! زیرا در صورت بروز مشکل نمی‌توانید علت مشکل را به درستی حدس بزنید و باید کلیه سیستم‌ها را با صرف هزینه و زمان فراوان به شرکت مد نظر ارائه کنید. در صورتی که خدمات مد نظر را در محل دریافت کنید عیب یابی سیستم‌های کامپیوتری به صورت تک تک انجام می‌شود و نیازی نیست که تمام سیستم‌ها را به یک‌باره متوقف کنید.

کارشناسان فنی شرکت ما ارائه کننده خدمات کامپیوتر تا حد امکان ایرادات نرم افزاری و سخت افزاری را در محل برطرف می‌کنند تا بدون نگرانی بتوانید از سیستم‌های کامپیوتری استفاده کنید.

 
 کلماتی که شاید جستجو کرده باشید :
تعمیرات کامپیوتر در خرم آباد،تعمیرات لپ تاپ در خرم آباد،تعمیرات تخصصی کامپیوتر در خرم آباد،تعمیرات تخصصی لپ تاپ در خرم آباد،تعمیرات تخصصی کامپیوتر و لپ تاپ در خرم آباد ،آموزش تعمیرات لپ تاپ در خرم آباد,آموزش تعمیرات کامپیوتر در خرم آباد،آموزشگاه کامپیوتر در خرم آباد،آموزش تعمیر لپ تاپ,اموزش تعمیرات لپ تاپ,اموزش تعمیر لپ تاپ,آموزشگاه تعمیرات لپ تاپ,آموزشگاه تعمیر لپ تاپ,آموزش تعمیرات تخصصی لپ تاپ,اموزش تعمیرات تخصصی لپ تاپ,آموزش حرفه ای تعمیرات لپ تاپ,مرکز آموزش تعمیرات لپ تاپ،آموزش تعميرات کامپيوتر , آموزش تعميرات نوت بوک , آموزش تعميرات لپ تاپ, تعميرات نوت بوک , تعميرات لب تاب , تعمبرات کامپيوتر , آموزش تعميرات پرينتر, آموزش تعميرات فتوکپي, تعميرات پرينتر , شارژ کارتريج , شارژ تونر , آموزش تعميرات فکس , آموزشگاه تعميرات کامپيوتر ,آموزش تعميرات نوت بوک , آموزش تعميرات کامپيوتر , آموزش تعميرات تبلت , آموزش تعميرات پرينتر , آموزش تعميرات فتوکپي , آموزش تعميرات مانيتور , آموزش تعميرات تلويزيون , آموزش اسمبل سيستم آموزش تعميرات نوت بوک , آموزش تعمير کامپيوتر , آموزش تعمير تبلت , آموزش تعمير پرينتر , آموزش تعمير فتوکپي , آموزش تعمير مانيتور , آموزش تعمير تلويزيون  , آموزش اسمبل سيستم, دوره مونتاژ کار کامپيوتر, دوره تعميرات کامپيوتر, دوره تعميرات لپ تاپ, دوره تعميرات پرينتر ، فکس و اسکنر دوره تعميرات فتوکپي زير نظر تعمير کار فتوکپي دوره تعميرات تلويزيون هاي LCD-LED-3D،
× تماس واتس اپ