نمایندگی خدمات پس از فروش

شرکت راسخ رایانه نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش تلفن همراه و تبلت شرکت داریا همراه
 
 

داریا همراه پایتخت از سال 1396 به عنوان نماینده رسمی و وارد کننده محصولات سامسونگ در ایران فعالیت خود را آغاز کرد. هم اکنون با گذشت 4 سال از فعالیتش بیش از 300 نفر عضو خانواده داریا هستند. تمامی تکنسین‌های داریا همراه زیر نظر کمپانی سامسونگ آموزش دیده‌اند و در تلاش برای ارائه باکیفیت‌ترین خدمات به مشتریان هستند.

داریا همراه بیش از 60 شعبه و نمایندگی در سراسر کشور دارد و با افتخار تاکنون موفق به کسب رتبه اول واردات و خدمات پس از فروش برای چندین سال پیاپی شده است.

کلیه محصولات داریا دارای 18 ماه گارانتی هستند. قطعات مورد استفاده در تعمیر تمامی گوشی‌های سامسونگ از کمپانی اصلی تهیه می‌شوند. این نکته قابل ذکر است که علاوه بر دستگاه، قطعاتی که در تعمیرات، تعویض می‌شوند نیز دارای 6 ماه گارانتی هستند. مشتریان عزیز می‌توانند برای دریافت خدمات به شعب و نمایندگی‌های داریا در سراسر کشور مراجعه کنند.

شرکت راسخ رایانه نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش گوشی و تبلت سامسونگ با گارانتی شرکت داریا همراه پایتخت در استان لرستان می باشد ، هم استانی های عزیزی که دارای محصولات سامسونگ با گارانتی شرکت داریا همراه پایتخت هستند میتوانند با در دست داشتن فاکتور خرید و کارت ملی خریدار برای دریافت خدمات به این شرکت مراجعه کنند.

 

منشور حقوق مشتریان شرکت داریا همراه پایتخت

  1. کلیه خدمات فنی و قطعاتی که خارج از شرایط گارانتی ارائه می‌شوند، تا 6 ماه پس از صدور فاکتور شامل ضمانت هستند.
  2. داریا همراه موظف به پشتیبانی و تأمین قطعات، تا 10 سال پس از تاریخ فروش است.
  3. هنگام اخذ دستگاه برای ارائه‌ی هر نوع خدمات، چه دستگاه گارانتی باشد یا خیر، صدور رسید پذیرش الزامی است.

شرایط ابطال گارانتی شرکت داریا همراه پایتخت

  1. آسیب‌هایی که در اثر نگهداری و استفاده‌ی ناصحیح به دستگاه وارد ‌شود و یا هرگونه آسیبی که موجب تغییر شکل و حالت عادی محصول گردد، می‌تواند به ابطال گارانتی بیانجامد. تبصره: اهم موارد فوق‌الذکر، شامل موارد زیر می‌شود:
    • قرار دادن اشتباه سیم‌کارت یا مموری‌کارت
    • شکستگی سوکت شارژر در اثر استفاده‌ی ناصحیح
    • آسیب‌دیدگی‌های ناشی از نوسانات برق و یا استفاده از لوازم جانبی غیر استاندارد؛ از قبیل شارژر، هندزفری، کابل شارژر و...
    • آسیب‌های ناشی از حرارت غیرمعمول، ضربه و یا فشار که موجب ترک، شکستگی و یا تغییر شکل دستگاه شود یا آثاری مشخص بر روی دستگاه بگذارد.
    • باز شدن پیچ‌های دستگاه و یا دستکاری برد آن
  2. هرگونه تماس با مایعات، به نحوی که رطوبت به دستگاه نفوذ نماید.
  3. سرویس، تعمیر یا هرگونه تغییر در دستگاه، توسط کارشناسان فنی و تعمیرکاران غیرمجازی که مورد تأیید شرکت داریا همراه نیستند.
  4. تغییر یا دستکاری در شماره سریال دستگاه (IMEI) در دستگاه و مخدوش شدن این شماره در کارت گارانتی.
  5. مشکلاتی که در پی استفاده از خدمات شرکت‌های متفرقه پیش می‌آید یا مشکلاتی که از دانلود نرم‌افزارها – به غیر از نرم‌افزار داریا همراه- و نصب آن‌ها در دستگاه ایجاد می‌شود. مشکلاتی که از خدمات شرکت‌های متفرقه و یا دریافت اپلیکیشن از استورهای ثالث ناشی گردد.
  6. ایجاد تغییرات در سیستم عامل دستگاه (روت کردن)
  7. انقضای تاریخ گارانتی، به منزله‌ی ابطال گارانتی دستگاه است. مدت ضمانت، از تاریخ خرید دستگاه و یا فعالسازی آن در شبکه‌ی همتا، به مدت 18 ماه است. تبصره: چنانچه طی مدت گارانتی، دستگاهی با دستگاهی جدید تعویض شده باشد، گارانتی دستگاه جدید 18 ماه پس از فعال‌سازی دستگاه جدید منقضی می‌گردد.

 

× تماس واتس اپ