تعمیرات تخصصی موبایل و تبلت

موبایل یا تلفن های همراه نقش به سزایی در جامعه امروزی بشری دارند و تقریبا در همه جا مورد استفاده قرار می گیرند.

موبایل ها دیگر محدود به تماس ها و یا ارسال پامک ها نیستند و می توان گفت که تقریبا هر یک موبایل یک کامپیوتر کامل از هر لحاظی است. از گذشته تا به امروز فناوری های نوین پیشرفت چشم گیری داشته اند که نسل های جدید گوشی های هوشمند نیز از جمله این فناوری ها هستند و در نتیجه با ورود گوشی ها و تبلت های هوشمند به بازار گرایش به سمت رایانه ها کمتر شده و این گوشی های هوشمند توانسته اند در سبد خانواده ها به عنوان یک وسیله شخصی حداقل به تعداد اعضای هر خانواده قرار بگیرند

با همه گیر شدن استفاده از اسمارت‌فون‌ها و تبلت‌ها در سال‌های اخیر بروز مشکلات مختلف و خرابی برای این دستگاه‌ها حقیقتی اجتناب ناپذیر است، اما عدم وجود خدمات پس‌از فروش مناسب و عدم حضور مستقیم کمپانی‌ها در بازار باعث به وجود آمدن تعمیرگاه‌های غیرمجاز و غیر حرفه‌ای زیادی شد که در 80% موارد دستگاه موبایل مراجعه کننده به درستی تعمیر نشده یا قطعات غیر اصلی در تعمیرات گوشی استفاده شده و دستگاه بعد از کمی کارکرد از کار افتاده است. تعمیرکاران سودجو و غیر حرفه ای قطعات موبایل افراد را با بی دقتی و بدون رعایت موارد حرفه ای بر روی موبایل های دیگران نصب می نمایند و همیشه ترس از به سرقت رفتن اطلاعات شخصی نیز بخش دیگری از نگرانی افراد بوده است. همچنین, خرابی بعد از تعمیر که ناشی از استفاده از قطعات بی کیفیت است از دیگر مشکلات تعمیر است.

بخش تعمیرات فوق تخصصی موبایل و تبلت شرکت راسخ رایانه با داشتن گروه بسیار مجرب و حرفه ای که سالهاست کار تعمیرات را بر روی انواع گوشی های موبایل با برند های مختلف از جمله اپل  را انجام داده اند تعمیرات فوق تخصصی و حرفه ای بالاترین سطح به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

 
parallax background
 

 

 

شرکت راسخ رایانه در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و رفع نیازهای همکاران گرامی،واحد تعمیرات تخصصی موبایل و تبلت را با تیمی از باتجربه ترین متخصصین تعمیرات تبلت و موبایل راه اندازی نموده است. این واحد با بهره گیری از تجربه چندین ساله در امر تعمیرات موبایل و استفاده از به روزترین تجهیزات الکترونیکی به عنوان یکی از مجهزترین کارگاه های تعمیرات موبایل و تبلت  در کشور ،کلیه تعمیرات سخت افزاری تبلت و موبایل را با قطعات اورجینال و پایین ترین قیمت به مشتریان و همکاران محترم  ارائه می دهد.

 

مشاوره رایگان !

 
 
 

تعمیرات نرم افزاری موبایل

 
مشکلاتی که برای موبایل‌ها بوجود می‌آیند به دو دسته نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تقسیم می‌شوند. برخی مشکلات نرم افزاری ممکن است به سادگی رفع شوند . اما برخی از آن ها احتیاج به تخصص ویژه دارند . به عنوان مثال ؛ گاهی با یک ریست کردن ممکن است مشکل نرم افزاری موبایل حل شود . اما گاهی مشکلات نرم افزاری پیچیده هستند و رفع آن ها احتیاج به تخصص و مهارت دارد . متخصصین ما با تسلط به نرم افزارهای موبایل ، تعمیرات نرم افزار تلفن همراه را در اسرع وقت انجام خواهند داد . در این قسمت نمونه هایی از مشکلات دو سیستم عامل اندروید و آی او اس را بیان می کنیم . مشکلات رایج سیستم عامل ANDROID: هنگ کردن یا قفل شدن موبایل , نصب نشدن اپلیکیشن ها , درست کار نکردن رابط کاربری , دانلود نشدن اطلاعات , اجرا نشدن فایل های دانلود شده و … مشکلات رایج در سیستم عامل IOS :کرش کردن , خاموش شدن ناگهانی , هنگ کردن , بوت نشدن دستگاه , سفید شدن تصویر زمینه , عدم کارکرد وای فای و بلوتوث و …
 
 

تعمیرات سخت افزاری موبایل

 
تعمیرات سخت افزار گوشی به مراتب دشوارتر از تعمیرات نرم افزار می باشد و انتخاب تعمیرکار مجرب و کاردان جهت تعمیرات سخت افزار ضروری است ، چرا که این کار نیاز به تخصص بالای الکترونیکی دارد. به طور خلاصه امروزه با پیشرفته شدن قطعات موبایل ، کار کردن با آن ها نیاز به تخصص بیشتری دارد و باید با دقت انجام شود . اگر تعمیرات یا تعویض سخت افزار توسط شخص مبتدی انجام شود ممکن است سایر قطعات در معرض آسیب قرار بگیرند . شرکت راسخ رایانه دارای تیم متخصص و مجرب در خصوص تعمیرات انواع برندهای موبایل است . متخصصین مرکز آشنایی لازم را با انواع قطعات تلفن همراه دارند و می توانید بدون هیچ گونه نگرانی تعمیرات و یا تعویض سخت افزارهای موبایل خود را به کارشناسان این مرکز واگذار کنید
 
 

مزایا و ویژگی های واحد تعمیرات موبایل شرکت راسخ رایانه

تعمیرات تخصصی موبایل (3)

اعلام هزینه رایگان

هزینه نهایی تعمیرات شامل دستمزد تعمیرات و هزینه قطعات مورد استفاده می باشد که قبل از شروع فرآیند تعمیر به مشتری اعلام می گردد.
تعمیرات تخصصی موبایل (8)

دریافت و ارسال رایگان

مشتریان می توانند به کمک این امکان دستگاه را در محل خود به پیک ما تحویل داده و پس از تعمیر، در محل خود دریافت نمایند.
تعمیرات تخصصی موبایل (4)

قطعات اورجینال

قطعات استفاده شده در فرآیند تعمیر به صورت اورجینال و اصلی تهیه شده و در دستگاه معیوب مورد استفاده قرار می گیرد.
تعمیرات تخصصی موبایل (5)

سرعت عمل در تعمیرات

تعمیرات مورد نیاز دستگاه در بسیاری از موارد در همان روز کاری به مشتری تحویل داده می شود در غیر این صورت حداکثر 2 روز به طول می انجامد.
تعمیرات تخصصی موبایل (7)

تعمیرکاران متخصص

تعمیرکاران این مجموعه دارای سالها تجربه بوده و دوره های لازم جهت تعمیرات دستگاه های هوشمند الکترونیک را سپری نموده اند
تعمیرات تخصصی موبایل (6)

حفظ اطلاعات شخصی

شرکت راسخ رایانه اصل امانتداری را به عنوان سرلوحه کار خود قرار داده و این مطلب را به طور رسمی و با درج در رسید ارایه شده به مشتری تضمین می کند.
تعمیرات تخصصی موبایل (2)

پرداخت در محل

مشتریانی گرامی که تمایل دارند دستگاه خود را پس از تعمیر در محل خود دریافت نمایند می توانند هزینه تعمیرات را در محل به پیک تحویل دهند.
تعمیرات تخصصی موبایل (1)

گارانتی 7 روزه تعمیرات

کلیه دستگاه های تعمیر شده در شرکت راسخ رایانه دارای گارانتی 7 روزه می باشد تا در صورت خرابی، دستگاه مجدد مورد تعمیر قرار می گیرد.
 

فرآیند تعمیرات موبایل در شرکت راسخ رایانه

مشاوره و دریافت دستگاه

در صورتی که موبایل یا تبلت شما دچار خرابی و ایراد گردد ابتدا با کارشناسان ما تماس برقرار نموده و از آنان مشاوره لازم را دریافت نمایید و در صورتی که نیاز به ارسال دستگاه به دفتر مجموعه بود می توانید از طریق پیک رایگان در شهر خرم آباد یا از طریق پست و مراجعه حضوری استفاده نمایید.

بررسی و اعلام هزینه تعمیرات موبایل

زمانی که دستگاه دیجیتال شما به مجموعه تحویل داده می شود ابتدا مورد بررسی و کارشناسی تعمیرکاران قرار می گیرد تا عیب دستگاه پیدا و هزینه تعمیرات آن معین گردد. پس از این مرحله میزان هزینه تعمیرات به شما اطلاع داده می شود تا پس از تایید شما فرآیند تعمیرات آغاز گردد. فرآیند بررسی از چند ساعت تا دو روز کاری به طول می انجامد و در شرایط خاص نیز تعمیرات دستگاه بیش از دو روز کاری طول می کشد.

تحویل دستگاه و گارانتی تعمیرات موبایل

پس از به اتمام رسیدن تعمیرات فرآیند تست نهایی آن آغاز می گردد در این مرحله، کارشناسان شرکت راسخ رایانه با بررسی نهایی عملکرد گوشی، آن را آماده تحویل به شما می نمایند. در پایان این مرحله دستگاه به واحد پذیرش تحویل داده می شود تا با اطلاع رسانی به شما دستگاه را تحویل بگیرید. همچنین مدت زمان گارانتی تعمیرات نیز در این زمان به شما اطلاع داده می شود.
 

چطور دستگاه خود را به ما تحویل بدهید؟

 

تعمیرات فوق تخصصی موبایل  و تبلت در شرکت راسخ رایانه با تکیه بر حضور خبره ترین کارشناسان و بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات این حوزه در بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد. کارشناسان حاضر در این مرکز به دلیل حضور در دوره های تخصصی-آموزشی و در اختیار داشتن آرشیوی جامع از تمامی قطعات جانبی قادر به رفع و حل تمامی مشکلات و عیوب ایجاد شده در موبایل و تبلت هستند. کارشناسان این مجموعه، با ورود هر یک از گوشی‌های جدید به بازارهای بین ‌المللی، طی یک دورۀ تخصصی با ویژگی ‌های سخت ‌افزاری و نرم ‌افزاری آن دستگاه آشنا گشته و شیوه‌های نوینی را در تعمیر و ترمیم آن می آموزند. شما کاربران و مشتریان گرامی می توانید در صورت بروز هر گونه اختلال در گوشی موبایل یا تبلت خود به مرکز تعمیرات فوق تخصصی موبایل و تبلت شرکت راسخ رایانه مراجعه و تخصصی ترین خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایید.شرکت راسخ رایانه این افتخار را دارد که در زمینه ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش آماده همکاری و عقد قرارداد با شرکت ها ، ارگان ها ، نهادهای دولتی و فروشگاه ها میباشد. این سرویس شامل : گارانتی و خدمات پس از فروش ، تعمیرات گوشیهای موبایل و تلبت، سرویس و نگهداری تأمین قطعات و لوازم جانبی گوشیهای موبایل ( اسمارت - تبلت ) برای نهادهای یاد شده میباشد.

 

تعمیرات فوق تخصصی موبایل و تبلت|تعمیرات برد موبایل|ترمیم بوت موبایل|تعمیرات آیفون

مرکز فوق تخصصی تعمیرات موبایل و تبلت.تعمیرات تخصصی آیفون اپل.تعمیرات تخصصی برد موبایل.تعمیرات هارد سوخته موبایل .پروگرام هارد موبایل.تعویض هارد موبایل.بازیابی اطلاعات هارد سوخته موبایل. ترمیم بوت موبایل. ریکاوری موبایل.

کلماتی که شاید جستجو کرده باشید :

تعمیرات موبایل در خرم آباد،تعمیرات تبلت در خرم آباد،تعمیرات حرفه ای موبایل در خرم آباد،تعمیر تخصصی موبایل در خرم آباد،تعمیر تخصصی تبلت در خرم آباد،تعمیرات تخصصی موبایل در خرم آباد،آموزش تعمیرات موبایل در خرم آباد،آموزشگاه موبایل در خرم آباد،تعمیر موبایل,تعمیر آیفون, تعمیرات تخصصی اپل,تعمیر اپل, راسخ رایان تعمیر موبایل در محل ، تعمیر سامسونگ ، تعمیر هواوی ، تعمیر سونی اکسپریا با هر مشکل سخت‌افزاری و سخت افزاری و نرم‌افزاری و نرم افزاری شامل تعویض ال‌سی‌دی ، تعویض اسکرین ، تعویض صفحه شکسته یا شکستگی اسکرین ، تاچ ، تاچ آیفون ، تعویض باطری ، رفع مشکل اپل آی‌دی ،تعمیرات موبایل, تعمیرات تخصصی تلفن همراه, تعمیرات گوشی موبایل, تعمیرات هارد, تعویض هارد گوشی, تعویض هارد, تعمیرات موبایل پیشرفته, مجهزترین مرکز تعمیرات موبایل, بهترین تعمیرکار موبایل, تخصصی ترین تعمیرات, تعمیر و عیب یابی تخصصی مادربرد های موبایل, عیب یابی مشکلات وای فای, تعمیر و عیب یابی مشکلات بلوتوث, تعمیر و عیب یابی مشکلات شارژ, تعمیر و رفع مشکلات صدا, مشکلات آنتن دهی, پرش آنتن, قطع و وصلی سیگنال آنتن, تعمیر و عیب یابی مشکلات خاموشی گوشی, سیم کشی مدار،av;j vhso vhdhki،juldvhj l,fhdg،juldvhj t,r jowwd l,fhdg , jfgdj، مرکز فوق تخصصی تعمیرات موبایل و تبلت،تعمیرات تخصصی برد موبایل،تعمیرات هارد سوخته موبایل،پروگرام هارد موبایل،تعویض هارد موبایل،بازیابی اطلاعات هارد سوخته موبایل،ترمیم بوت موبایل،تعمیرات فوق تخصصی موبایل و تبلت،تعمیرات برد موبایل،ترمیم بوت موبایل

× تماس واتس اپ